szerda, december 06, 2006

Mikulás-napi mindenféle gondolatok


Így december 6-án estefelé, ha jól hallom, lassan minden ablakba megérkezik az öreg Mikulás (miért pont Kirk kapitány lenne kivétel?). Holnap, december 7. is érdekes nap lesz: ekkor viszont Magilla Gorilla jön, igaz, ő nem az ablakban, hanem a legközelebbi moziban tesz rövid, ámde valószínűleg fajsúlyos látogatást. Ha egy nappal előbb jön, lehetett volna akár Krampusz is... *

*(Igen, szerintem sem a legmegfelelőbb jelölt a szerepre.)(Igen, James Bondra gondolok.)(Igen, Daniel Craigre.)(Nem, a filmet még nem láttam.)

Na, de vissza a Trekre...


... hogy megint elkalandozzunk*. A Star Trek Design Centerben nagy lendülettel szoktam szivatni a web scifivel kapcsolatos kevésbé jól sikerült oldalait, azonban időnként meg kell ragadnom az alkalmat arra is, hogy az igazán szellemes ötletek előtt tisztelettel adózzak. Ilyen a nemrégiben emlegetett Doctor Who weboldal a BBC-nél, ahol a hétvégén adventi kalendárium (!!!!) nyílt, minden nap újabb meglepetéssel kedveskedve a törzslátogatóknak, hogy aztán a végén lelkesedéssel telve ülhessünk a sorozat karácsonyi különkiadása elé. Tényleg le a kalappal a kreativitás előtt...

*(Igen, kissé szétszórt vagyok ma.) (De hát ez egy blog, ugye.)

Vissza a Trekhez...


A végére hagytam a legsokkolóbb dolgot: a Hallmark 2006 karácsonyi karácsonyfadísz-újdonságát. Az eddigiek se voltak piskóták, de az idei...



Na, kezeket fel, akik indulnak a boltba...

Nincsenek megjegyzések: