hétfő, november 24, 2008

Reboot

Tisztelettel értesítem az errejárókat (melyeknek nagyrésze amúgyis spamrobot :-)), hogy jelen blog megszűnik.
Először is meguntam, hogy a YouTube állandóan törölgeti a videókat, másodszor anyag is egyre kevesebb van. A Star Trek lassan megy ki a divatból, nagy rajongói oldalak szűnnek meg, újságok tűnnek el, egyszerűen lanyhul az érdeklődés a Trek iránt. Márpedig a Star Trek Design Centert alapvetően ez tartotta életben.
Akit esetleg mégis érdekelnének írásaim, megtalál itt:
http://nocadlee.sfblogs.net
ahol sokminden másról is szó esik majd. Az érdekesebb cikkek idővel átkerülnek oda, és a jövőben esetleg képbe kerülő design centerbe illő cuccok szerintem egy külön rovatot kapnak majd odaát.

See you there,
NocadLee

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Igazán kár :( Nekem egyetlenegy élő Star Trek Design Center-t volt szerencsém látni, de ott is annyi jó dolgot mutattál, hogy simán fel lehetne tenni apróbb darabokban és kitartana egy darabig. Az meg, hogy lanyhul az érdeklődés, szubjektív. És ha kicsit előre tekintünk, sztem borítékolható hogy májusra megint annyi újszülött illetve újraszülött trekker fog lógni a neten, mint égen a csillag. Ezt a blogot szerintem simán fel lehetne pörgetni 1) egy kis reklámmal 2) némi kompromisszummal (konkrétan: gyakrabban fordulhatnának elő más SF-franchiseok is). Ezzel nem piszkálni akaródzok, nem is kötekedés, csak vélemény :) Mert tényleg sok lehetőség lett volna/lenne ebben a témában szerintem.

Névtelen írta...

Köszi a kedves szavakat.
De mint mondtam, nincs itt a vége.
Új cuccok, ha lesznek (gondolom lesznek :-), a másik helyre fognak felkerülni.
Eddig sem korlátoztam a dolgokat a Star Trekre, ezután sem tervezem. A változás mindössze annyi, hogy a Design Center egy másik blog része lesz, máshol.
A "felpörgetéshez" rendszeresebben kellene postokat írnom, ami perpillanat nem nagyon megy, ez van.